Kızlar kızım 18 aylık gece beslenmesini kesiyoruz mama içiyordu onu bırakıyoruz ilk iki gün çok ağlamıştı ama sonra üç ve dördüncü günler çok güzel geçmişti hatta hızlı alıştı diye sevinmiştim ama beşinci ve altıncı gün yine sık uyanmaya başladı özellikle dün yedinci günümüzdü çok ağladı adamakıllı hiç uyuyamadik evet mama talep etmiyor ama uykuya dalmak da çok zorlandığı için çok ağlıyor çok yıprandım sizin de süreciniz böyle mi ilerledi ne zaman alışır