Balbulutu Huma_kus34 siveno çocuklar için. Kendim içinde soltıs sticks kullanıyorum bu sene çocuklar içinde sticks alıcağım daha rahat
bianneo Huma_kus34 kızıma siveno kendime yıllardır la rosch hassas ciltler için olanı kullanıyorum. Kendim için Çok krem denedim bana uyan hassasiyetimi iyi gelen bu oldu
kahvekolik_ Kizima mustella kendime la roche posay kullanıyorum karma ciltler için. Su bazlı çok hafif, biraz glowy efekti veriyor 🤩
colbebesi The purest solitions pembe olanını kullanıyorum cildi de çok güzel yapıyor ama öncesinde iyi nemlendirmek gerek topaklanmaması için
babyisleeping Huma_kus34 la roche posay kullanıyorum makyaj altına. Eğer yüzüme bir şey sürmeyeceksem Missha kullanıyorum pembe kapaklı olanı yüzü çok güzel aydınlatıyor çok memnunum bb sürmüşsün gibi oluyor mis gibi kokuyor bide
Nsrn1 Huma_kus34 KNOWN.’un güneş kremini kullanıyorum. Çok memnunum. Geçen yaz eşim arkadaşlarıyla günübirlik denize gitmişti o gün ona verdim sadece 2 kez sürmesine rağmen vücudu kabarmamıştı ve soyulmadı. Normalde resmen deri değiştirir denize girip çıktıktan iki gün sonra 😄
Maviim Çocuğuma Siveno Güneş Kremi, kendim içinde yüzüme la roche possay (diğerleri sivilce yapıyor), vücuduma da nivea 50 faktör
1Dost Huma_kus34 aslında bunu cilt tipine göre seçmen gerekiyor. Mesela bende yağlı güneş kremleri kötü oluyor çünkü yüzüm yağlı gözlerime kaçıyor filan. En son mısshayı denedim çok memnun kaldım makyaja gerek bırakmıyor ısıl ısıl pembe ton veriyor