tgbalperen Canımlar mantardan dolayı doktor gynomax fitil verdi ilk defa kullandım dün gece ve şuan kanamam oldu böyle akıntıyla karışık gibi daha pembeye dönük bir rengi var doktoruma ulaşamıyorum tedirgin oldum sizde böyle olan var mı ?
emirmeryem tgbalperen ben hamilelik sürecimde kullandım kaşıntıdan yerimde duramıyorum berbat bir durum geçen gün hastaneye gittim spiral sonrası mantar artabiliryormus ne olur ne olmaz diye tekrar aynı fitili kullandım ama bende kanama falan olmadı kaşıntınız varsa beni yanlış anlamazsanız kaşıdıysanız eğer cildinizi tahriş etmiş olabilirsiniz çünkü ben kaşıdığım zaman kanıyordu geçmiş olsun bu arada kaşıdıkca kaşınma artacaktır
user2406 tgbalperen kanama degıldır canım o fıtıldır ben kullandım cok guzel bı ilaç ıkı kullanımlık guzel kullandıysan tek care bu hemen gecırıyor