kirmizibalik_ biz tablete ve telefona tanımlı kullanıyoruz. Gece görüşü, mikrofon, kayıt alma gibi özelliklerin çoğu mevcut. Bundan önce kiwininkinş kullanıyordum. Bildiğin zulüm çekmişiz aylarca, tık dese bildirim geliyor bunda. Hareketi algıladığında kayıt altına alıyor birkaç aygıttan aybı anda izleyebiliyorsunuz da . Mesela eşim evde olmadığında bizi izleyebiliyor. Kullandığımız model c201. Fiyatı da çok uygun bi bakın isterseniz