hepyerdeyizz Geçmiş olsun. Fıtık patlasa şuan hastane yolunda olurdun. 10 seneden fazladır fıtıkla savaşan biriyim , her sene 1-2 kere ciddi sancılı gelir ve yatmak zorunda bırakır hatta şuan yine geldi ama dayanacak haldeyim şükür. Senin her zamandan farklı ağrı hissetmem muhtemelen fıtığın büyüdü ya da basıları arttı.
Evde en fazla yapacağın bengay gibi kas gevşetici kremler sürüp sıcak uygulama yapman. Bu süreçte ağrı kesici olarak bana en iyi gelen “dexday “(emzirirken kullanılıyor mu bilmiyorum emziriyorsan eczaneye sorabilirsin)