anneler merhaba kızım şu anda 23 ay sekiz günlük bugün START verdik ve tuvalet eğitimine başladık az önce dışardaydım eve geldim birkaç şey almıştım iç çamaşırı vs şimdi altına boxer kilotlardan giydirdim yatağına alet serdim tek kullanımlık olanlardan üzerine çarşaf koydum zaten yatağının kendi alez ve çarşafı var ben onun üzerine birer kat daha örttüm hani uykuda çişi geçerse direkt almak için kızından aldığım sinyaller şunlardı kakasını yapacağı zaman saklanıyor çişini yaptıktan sonra cıs diye yanıma geliyor hani bezini gösteriyor yaşıtları arkadaşlarımın kızları tuvalete girdiği zaman onları izliyor kendi oturmak istiyor yapmıyor ama sifona basıyor ondan sonra alkış yapıyor. Bir de çoğu zaman geceleri sabahına kuru kalkıyor bezi temiz oluyor. Ben de başlamak istedim lazımlık aldım 10-11 adet iç çamaşırı aldım bana tavsiyeleriz var mı? Olursa çok memnun olurum. Bir de erken başlamışsın biraz daha bekleseydin yazanlar için olumsuz düşünce yazmayalım olur mu? Benim de ilk tecrübem bu ilk anneliğim olumlu tavsiyelerizw açığım❤️🌸💖💖🌸❤️❤️🌸💖🎀❤️🌸💖