yorgunanne4141 Ayy kızlar az önce tiktokta gördüm cok komiğime gitti , aynı beni anlatmıs .. acaba sizinde birinci bebeşiniz böyle olup ikinciye cesaret edemeyenler varmı ? Yada cesaret edipte birbirinden farklı huylu bebişi olan varmı ? merak ettimm.. 🤐 . Yapılma aşaman kolaydı ( tekte tuttu😂)✔️ . Bakılmanda kolaydı ✔️ . Huyun suyunda iyi ✔️ . Maddi manevi yormadın ✔️ O yüzden ikinciyi asla yapmıcam çünkü kesin deccal olur..😂😂❌
_YanakReisinAnnesii yorgunanne4141 Yapılma aşaması çokta kolay olmadı(8-9 ay da anca tutturabildik😂) Bakılması da kolay değildi Huyu suyu da pek perfect sayılmazdı Maddi manevi ocağımıza incir ağacı dikti kocam ağlıyor shshshahh O yüzden ikinci çookk şaibeli ama sanırım tek çocukta kalacak gibiyim çünkü ilki deccaldi zaten 🫠😂
UrbanMom yorgunanne4141 uykuyu sevmiyor bana en büyük neden 😂 bi daha o uykusuz ve kucakta gezdirdigim anlara cesaretim yok su an en azından kucağımda değil. Küçükken ne ben ne esim uyumayı severmiş o konuda zormuşuz çocuktan beklentimiz düşük o yuzden su an istemiyorum kurt yediği ayazı hala unutmadı 😂
hemshireanne yorgunanne4141 bizde aksine sorun bebeğimde değil bende malesef. hamilelik doğum kolay ve keyifliydi bebeğim kolaydı ama ben sabırsız bir insanım uzun süre çocuk düşünmüyorum inşAllah hamile kalmam😁
merve1miray yorgunanne4141 Yapılması kolay sayılır (3 ayda tuttu) ✔️ Bakması zordu (3 ay gaz sancısı , kucakta uyuma - 7 aylığız hala uykuları problemli ) ✖️ Huyu suyu sinirli inatçı( babaya çekmiş 😒)✖️ Doğumum ve lohusalık dönemim zordu bir de desteksiz büyütüyorum o yüzden ikinciye cesaretim şuanlık yok ilerde tek kalmasın diye cesaret bulabilirsem düşünücem😂
yorgunanne4141 hemshireanne bak aynı şeyi düşündüm Allaha cok şükür kızımdan hiç cekmedim ama be sinir hastası bi insanım ( babamdan aldığım genler sağolsun) 😅 ama ikinci cocuga hazır asla değilim allah isteyene versin maddi olarak kızım fazla sey yapmasa da malesef çok büyük maddi sıkıntıdayız o yüzden ne kadar cocukta sıkımtı olmasa da kendim yüzünden kızımı kardessiz bırakacağım😅
yorgunanne4141 merve1miray inşallah bacım insan en cok cocuga üzülüyo yanlız büyüyo diye de ama bizim psikolejiler🫤
bianneo yorgunanne4141 ahaha iyiymiş. Benimki tam tersi. Yapılma aşaması kolay olmadı 1 sene falan sürdü. Bebekken hiç durmadı, alerjisi şusu busu bitmedi, ayda bir kesin hasta, her şeye ağladı, beni aşırı zorladı ikinciye enerjim sabrım kalmadı 👎
[silindi] yorgunanne4141 İlkinin yapim aşaması zordu (8ayda anca tuttu) Bakımıda asiri zordu (sifir istah ve uyku problemi vardi) Huyu suyu cok iyiydi( hayatimda gordugum en akilli uslu cocuktu) Maddi manevi yordu vallahi ( herseyin en iyisini almak icin yirtindik) 8 sene sonra ikinciyi yaptim ve Yapım aşamasi cok kolaydi(tekte tuttu) Bakilmasi coook zordu (istahsiz ve uyku problemi var) Yuzu lokum huyu b*kum😂 ( hayatimda gordugum en yaramaz cocuk) Maddi manevi yordu( burda problem cocuklarda degil bizde en iyisi olsun diye yirtiniyoruz😂 ) Hayatta 3uncuyu yapmam hayattaaa😂
yorgunanne4141 [silindi] ahahaha seninki biraz zor olmus bacıko 😅 üçüncü olmaması için bütün tuşlara basmak lazım ahahaha💗
ilkannelik1 [silindi] Kız Allah seni ne etmesin 😂 yüzü lokum … Dediğin yere çok güldüm Allah da seni güldürsün
hemshireanne yorgunanne4141 aynen bende de babamdan geçen genler🥲 kardeşsiz bırakmak istemiyorum ben aslında iki üç çocuk istiyorum hep umarım sabırlı insan olurum. Kötü anne olmak istemem🥲 sizde umarım maddi sıkıntılarınız çabucak atlatırsınız🤲🌹
bianneo yorgunanne4141 uyku alerji baya düzeldi ama inatlaşma ağlama bitmedi. Ağlamaları beni çok yoruyor 👎
Elvinemine yorgunanne4141 kizm .kolikdi huysuzdu.duzenli uyumazdi.yemek yemezdi..hep ağlardı .beni deli etmişdi.benim yerime kim olsa asla ve asla dogurmazdi amma ben ablaniz 🤣kafayı yemişim ya hamile kaldım kızm 10aylikken.oglumu doğurdum kizmin tüm herşeyin aksi oldu oğlumda.gece sabaha uyur .sakin .ağlamaz. yeməyini yer uyur.hic amma hiç.kendini belli etmez.ki bu evde yenidogkus 4aylikk bebk var sanki bu evdə sadece kizm var (kizm yine aynı 22aylik).😂
yorgunanne4141 Elvinemine hahaha maşallah olsun beraber büyürler işte ileride birbirlerine ne güzel arkadaşlık yaparlar💗
Elvinemine yorgunanne4141 evet canım şimdiden bir birlerine bakiuolar guluyolar falan çok hoşuma gidiyor.kizim abi diyince yureyim eriyor 😍🙏iykide ikisnide yapmışım diyorum