Hanımlar selam. Bugün oğlumun kontrolü vardı kan da verdik. Doktor bu aşıdan bahsetti. Normalde devletin yaptığı aşı 13 türden koruyormuş yeni bi aşı çıkarılmış 20 türden koruyan. Bi süre sonra devletteki aşıyı da bununla değiştireceklermiş. 19 ay gibi tekrar bi gelin yapalım bu aşıyı da dedi. Siz yaptırdınız mı