Kızlar benim 32. Hafta ile 37. Hafta arası sömestir tatiline denk gelmişti ben çalışabilir raporu almıştım. İlçe aradı tatilde olduğu için 2 haftayı izinden sayılmadığını o yüzden doğumdan sonra aldığım raporun tarihlerini düzeltmemi istediler doktora gidip😵💫 bu izin otomatik olan bir şey değil mi doktor nasıl düzeltecek anlamadım başına gelen nasıl yol izledi doktora ne söyledi acaba yardımcı olur musunuz ?