semra77 Kızlar Ağrı’ya bu sene tayin sebebiyle geldik kuaför arayışındayım güzel saç kesen boyayan kaş alan güzel kaliteli bir kuaför var mı bildiğiniz tavsiye verir misiniz.
semra77 Oraya bir kere gittim Ağda için berbattı hiç memnun kalmadım. Kuaförlük konusunda da bi becerileri olduğunu düşünmüyorum.
Seyma-55 semra77 ben ağrıda,yaşarken oraya gidiyordum ama sahıbı aslı kendısı yapıyordu memnundum 😄 ağda için filiz abla,vardı oda iyiydi fırat mahallesınde yerı ama ismi neydı unuttum 😄
semra77 Seyma-55 Birine daha ağda için gitmiştim fırat mahallesindeyim bende çocuk parkının oralarda ufak bir kuaförü var orası olabilirmi acaba filiz dediğiniz kişi kadının ismini hatırlayamadım☺️