Sizin çocuklarınızda böyle mi gerçekten çok merak ediyorum. Haziran ayında 4 yaşında olacak kızım. Muz ister veririm yarısını yer yarısı oyuncaklarının içinde ezilmiş olur. Meyve suyu ister veririm yarısını içer yarısı oyuncakların içinde olur. Ekmek ister veririm yine aynı şekilde… Ben artık kendimi yetersiz ve çaresiz hissediyorum. Konuşuyorum olmuyo bağırıyorum olmuyo bu durum normal mi yaa