Anneler merhaba benim kuzum 1. Sınıfa gidiyor okumayı ve yazmayı güç bela hallettik sorun yok ama matematiğimiz geri bile diyecemeyecek kadar yok yani.
Sayıları tam anlamıyla kavrayamadık daha 10 dan sonrası yok söylüyor ama yazmıyor. Toplama çıkar ma yok nerden başlayacağımı bilemiyorum yardımm edin lütfen