26 aylıkken tuvalet eğitimine başladım kızıma önce çişini sonra kakasını öğrenmişti sonra birden gerileme dönemi yaşadı ve asla toparlayamadım şu an 29 aylık ve bilerek inatla altına işiyor kakasını yapıyor sinirlerim alt üst oldu Şimdi de dolapta duran birkaç tane bez vardı onları nasıl bulunursa bulmuş bana bez Tak Dedi altıma işedim dedi Ben de bez taktım şu an oturup ağlıyorum 3 aylık emegim bosa gitti kendi istedin de tek başına gidip çişini yapan çocuk istemediğinde her seferinde altına işiyor. Bu beni çok yıprattı