Kızlar duş almak için bant takıyorlar poşet gibi onu çıkartmaya gittigim gün kenar yerinde çizgi şeklinde kanama olmuş ama kurumu orayı sabunla köpükle yıka falan dediler ama normal duş aldım şimdi aradan 2 hafta geçti o kanlı olan bölge kabuk bağlamış normal mi acaba? Ve kanamam hala devam ediyor ara ara yoğun geliyor ayakta kaldıgım zaman oğluma seslendigim zaman vs bir de emziriyorum ondan mı oluyor bilmiyorum daha gitmedim kontrole haftaya gidicem korse takmaya başladım kan hapı kullanıyorum ama 2 ye çıkarırkar mı ki acaba