irakm06 Valla Ankara’da çok çektim doktor işinden ya tam buldum güvendim dediğimiz doktor başka şehre gitti, Mehmet Hocaya da alışmıştık ama ayrılıyor 🤷🏼♀️ Biz de acil durumlarda bir iki kez Gazi Ünv. çocuk acile gittik, orada da güzel ilgilendiler ama sürekli bir doktoru olması şart elbette.