Bebeğim 7:30 aylık iki gündür çok huzursuz bir haftadır da salyası çok fazla var ağlıyor durmadan dişlerini her gün kontrol ediyorum da bugün bir şey fark ettim alta ve sol köpek dişleri şişmiş resim attım da bir kontrol edebilir misiniz normal mi değil mi yorum yaparsanız sevinirim
https://hizliresim.com/80eg753
https://hizliresim.com/srdcjea
https://hizliresim.com/k3qycsb