Anonymus gündüzleri hiç uyutmaya çalışmasam uyumaya niyeti yoktu. Banyo yaptırmak bile işe yaramadı. Akşam 18.00-20.00 arası kabusumuzdu. Her gün o saatler yaklaştıkça geriliyordum. Maalesef uyku düzeni o ay tamamen gelişine oldu yeni atlattık sayılır. Çok şükür yavaştan gündüz uykuları düzene girdi, eski mizacına döndü. Artık uyku sinyallerini farkedince doğru yatağa götürüyorum, gözlerimi kapatıp yanına uzanıyorum. Hâlâ direniyor tabi hırçınlaşıyor, sakinliğimi koruyorum pış pış yapıyorum. Benim uyuduğumu zannediyor, böylece onun için ayna görevi görmüş oluyorum. Beni taklit ederek uyuyor.