aysun_atl 23 mart sezeryan oldum o günden beri kan sulandırıcı iğne oluyorum ama çok yakıyor aranızda başlayıpta bırakan oldu mu ben bırakmayı düşünüyorum
defnekusum_ aysun_atl 10 günlük diye hatırlıyorum eğer 23 ünden beri kullanıyorsanız az kalmış sabredin
1cocukannesi_1 aysun_atl bende 1 ay kullandım bırakmayın doktorum pıhtı atma riskin var eğer bırakırsan beyne veya akciğere pıhtı atabilir demişti. Benim de çok yakıyordu ama sizin 10 günlük galiba biraz daha sıkın dişinizi
aysun_atl 1cocukannesi_1 30 günlük vermiş iğneyi sezeryan olalı 14 gün oldu iğneyi kullanıyorum ama aşırı derecede öksürük balgam ve iştahsızlık var çözemediğim bit şekilde kendimi iyi hissetmiyorum yani
aybars_mom aysun_atl sezaryenden sonra 10 gün kullandım. Hamilelikte 9 ay boyunca.. farklı yerlere yapmaya çalış. Üst kol fazla acımıyor ,öncesinde kolonya sür yani illaki biraz acır az kalmış sabret 😊
Minikkalbinannesi aybars_mom bende öyle 9 ay boyunca göbekten vuruldum ne zordu son günlerde özellikle
aybars_mom Minikkalbinannesi ben hiç göbekten yapmadım nedense orası daha çok acır gibi geldi 😃 sağlı sollu koldan yapmıştım hep
hamcokelek33 aysun_atl ben de kullandım 10 gün. Eşim yapıyordu kolumdan. Şu an kimi duysam kullanıyor sezeryan sonrası
beybitolat aysun_atl 30 günlük yazmıştı 10 günlük kullandım. Çevremdeki herkes 10 gün kullanmış zaten
1cocukannesi_1 aysun_atl tekrar doktorunuza gidin belki yan etki yapmıştır. Ama doktor bırak demeden bırakmayın o iğneler sizin kan değerlerinize göre yazılıyor pıhtı atma riskiniz yüksek olmasa 30 gün yazmazdı
efnannisa aysun_atl ben 40 gün vuruldum doğumdan sonra varis problemim vardı Doktor rastgele vermemiştir tabiki bu igneler dikkat gerektirir kafanıza göre bırakmamalisiniz aksi halde doğumdan sonra pıhtı atma riski var.ayrica o şikayetlerinizin bu iğne ile hiç bir alakası yok malum yeni doğum yapmışsınız vücut yorgun düşüyor zamanla toparlanirsiniz
1cocukannesi_1 beybitolat o iğneler kişinin kan sonuçlarına göre yazılıyor değerler ne kadar yüksekse o kadar uzat tedavi doktor onaysız bırakmak beyne akciğere gibi hayati organlara pıhtı atmaya neden olabilir
Merveblbl91 Ben sezeryan doğum yapalı 1 sene olacak ama doğum yaptıktan 13 gün sonra akcigerime pıhtı attığıni öğrendim 3 ay sabah akşam kan sulandırıcı iğne kullandım.dogumdan sonrada sadece antibiyotik ve ağrı keseci faln verilmisti sadece