Minikcikler00 benim birde ikizlerim var 9 aylık ☺️ kural olursa daha kolay olur emin olun. 21.20 de açın. Sonunda da çok geç oldu, hadi uyumaya filan diyor ordan yürüyün. Ama tv yi kapatmazsanız uyumaz. Kapatırmazsa da o iyi geceler dedikten sonra ben teleteks düğmesine basıyorum aaa tv gitti, bozulacak galiba dinlenmesi lazım diyordum sonraları da alıştı kendi kapatıyor