oylesinebiri__ Niyesordunbucevabi aslında kararımız net ti ben şaka için ön hazırlık yaptım 😂😂 ikna oldu şimdi şakayı yapma zamanı
oylesinebiri__ beybitolat yüz yüze söylersem benimde mimiklerim beni ele verir 😅 en iyisi mesaj da söylemek
Gamzelikiz_34 oylesinebiri__ kanka ben şaka yapıyorum bokunu çıkartıyorlar ama kızıma yapacağım üçüncü kez abla oluyorsun diyeceğim😆🤣
Minikkalbinannesi oylesinebiri__ okudum da canım ben 1 Nisan şakası hiç yapmadım daha doğrusu sevmem bir Nisan İ😂😂
linahaniminannesi oylesinebiri__ 45 gün önce doğurdum kız imkanı zaten yok o şakanın bende hahahajsjkssmbsjsj