oylesinebiri__ ben sabah erkek uyanan kızmı babaya kitlemeye çalışıyodum uykulu olduğu için ayıkmıyodu biraz sessiz kaldıktan sonra ayakta eşime yüksek sesle “hemen kalk defne kustu ateşi çok yüksek hastaneye gidelim” dedim o an aklıma bu geldi tabi kötü bi şaka (bu arada defne 4 gün önce kısma ishal ve sıvı kaybından hastanede 2 gün kalmıştı) hemen kaktı panikle kızımı aldı kucağına çok fazla tepki verdiği için uzatmadım 1 Nisan dedim zaten ayıkmış oldu kızmı aldı ☺️ sıra geldi oğluma okul saati geldi beş dakka daha diyip durdu kalkmıyordu o da yine telaşlı bi sesle “Tuğra kalk okula geç kaldın” dedim (2.sınıfa gidiyor) telaşla kalktı tuvalte gitti yüzünü yıkamaya sonra 1 Nisan dedim ev ahalisini böylece uyandırmış oldum 😅