Gmzce benim kızım 6 aylık emeklemeye başladı o zamandan beri bazı ay hiç bazı ay 100-150 gr aldı doktor normal dedi ama kızım hastalıkla 11. Ayında 7700 kg düştü düşünün hemen başka doktor aradım bir sürü tahlil ona tahlildeki düşüklere göre vitaminler ekledi ve nasıl öğünler vermem gerektiğini anlattı inanmıcaksınız belki ama kızım raporlu mama bile içneden suan 13 aylık 8800 gr oldu. 2 ayda güzel toparladık halen zayıf ama en azından persentıl 8 den 30 a çıktı bu düzenlemelerle alabilir yani