Antakyada Gülderen eğitim araştırma hastanesinde Nevzat Altınöze gidiyoruz 7-8 ay oldu genel kontrol ve hastalik döneminde tanıştık memnun kaldık çok şükür 🤍 Peki ya sizler memnun olduğumuz doktorlarımızı yazalım belki birbirimize faydamız olur doktor arayışında olan annelerimiz faydalanır 🌺