pelinaksar Merhaba 6 aylık kızım var hafif hırıltısı var diye yapayım dedim 4cc bir buruna 4cc diğer buruna olacak şekilde yaptım bebeğimin ağzı kapalıydı diye mi bilmiyorum ikisi de burnundan çıkmadı tahminimce yuttu bir sorun olur mu yutmasında? Veya yutmamasında😅
sweetbabyyy pelinaksar bir şey olmaz ama o kadar fazlasına gerek yok bir kaç damla yeterli yumuşaması için, sonra çekin bazen hapşırıp kendileri çıkarıyor en sevdiğim 😀
annelikyolculugumm Zaten yıkama vs yaparken her türlü kaçıyor ve yutuyorlar. Yatırarak yapınca da yutuyorlar 🤷🏻♀️
annelikyolculugumm Yutmaması için kucakta dik yapıyorsanız kafası hafif öne eğimli olacak,sırtına vurmanız gerekiyor. Yatarak yaparken de 4cc fazla. 2cc yapıyorlar kucakta yıkama yaparken bile
pelinaksar annelikyolculugumm teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için dik yapıyorum daha eğimli olması lazım demekki🌸
isimsiz43 Benim kız da 8 ay olmak üzere öksürük balgam vardı doktora gittik ciğerleri tıkanmış dedi ilaçla neyse düzeldi ama balgam var hala atamıyor burnunu temizliyorum ama o da kavga kıyamet hala öksürüyor ne yapmak lazim
pelinaksar isimsiz43 çok geçmiş olsun, doktora sormanız daha doğru olur bence yanlış yönlendirmeyelim🙏🏼
isimsiz43 pelinaksar doktor iyi dedi bakalım biraz daha bekleyelim öksürük geçmese gene gideyim burnunu temizliyorum yapış yapış balgamli