Burda çok post açtım bebeğim iştahsız diye ataktır dedim ama bir türlü geçmedi bu ay kilo alımı hiç olmadi mamadandır dedim degistirdim bu gun kültür testinin sonuçlarını aldım ve idrar yolu enfeksiyonu dedi doktorum supheleniyodum zaten çok iştahsızlığı var cnku doktor zimaks diye bi antibiyotik verdi kullanan varmi ise yariyormu ve bitiminde iştahı duzeliyormu kilo alımı normale donuyormu lütfen geçirenler cevap versin