gzd_nhr Sarılık geçirmedik. Oğlum 3510 gr 52 cm doğdu, 27.gündeyiz şu an 3650 gr. Bir aylık olacak neredeyse daha aldığı 140 gr kafayı yiyeceğim. Bugün son emzirmede de kafasını geri atmaya başladı emmedi sağdığım sütü biberonla verdim meme reddi de başlıyor sanırım. Kilo almadığı için hatta 2. haftasında 3300e düştüğü için mama takviyesi gerekti, mecburen biberon verdik lansinoh en küçük başlığını aldım. Hipp organic combiotic kullanıyoruz mama ama her öğün değil günde bir kere gece veriyorduk. Artık her emzirme arkasına yapıyorum mecbur emmediği için bari mama içsin diyorum. Emmediği için sütümü de sağıp veriyorum. Çok üzülüyorum yaa sütümü binbir çabayla arttırdım şimdi de çocuk emmiyor.