bebeğim dokuz aylık ve hani ek gıdaya başladığımda da hep pütürlü ve çatalla ezilmiş olarak vermiş blender da yapmadım ilk başları çok güzel yiyordu hatta ek gıda döneminde bile tadım yaptığı şeyleri bile fazlasını istiyordu şu an çocuk hani birkaç kaşık alsa bile akışkan bile yapsam birkaç kaşıktan sonra ağzını kilitliyor açmıyor ne yapacağımı bilmiyorum mama istemiyor zaten mamayı bıraktı gibi bir şey geceleri sadece içiyor gündüz aramıyor bile istemiyor ne yapacağım bilmiyorum