Benım bebegımde zıplayarak uyuyor geceleri , gündğzleri ise anakucagı var manuel onda sallayıp uyıtuyorum ama cok vıcdan azabı cekıyorum cunku sallamayı durdurunca uyanıyor halıyle ıyku boyunca anakucagında kalıyor . Bende sızın gıbı bu konuda cok muzdaribim