Merhaba
Benim kızım 2 buçuk aylık. 1 buçuk aylıkken akşamları sütün yetmediğini fark ederek mama+süt olarak bugüne kadar devam ettirdim ama benim sağlık problerimden dolayı ilaç kullanmam gerektiği için sütten kesmem gerekiyor. Zaten 1 haftadır kestim gibi.. Size sormak istediğim aşırı derecede ikilemde kaldım sütten kessem ilerleyen zamanlarda ne gibi şeylerle karşılaşırım, sütten kesince memede süt dolacak ve mastit durumunda neler yapılabilir?