Bebeğim bugün 5. Ayına girdi kızlar ⅔ haftadır mama yemıyor iştahsız 60/90 cc anca içiyor neden olabilir aile hekimi de bu ay kilo alımının az olduğunu söyledi bu arada bir de alt iki dişimiz patladı onun etkisi çok mudur yoksa başka ciddi bişey olabilir mi😔