esnuka benim kızımın da 5 günlükken düştü, 3 gün sonra banyo yaptırdığımız halde enfeksiyon kaptı göbeği şişti, biz yaptırdık yaktı doktor o bölgeyi. Yaktıktan sonra orası önce şişiyor lekeleniyor sonra kuruyor, 24 saat kuru olduğunu gördükten sonra banyo yaptırabilirsiniz deniyor. Biz bu şekilde 3 kere yaktırmak zorunda kaldık maalaesef. Sonra güvenemeyip yıkarken her seferinde yani 1,5 aylık olana kadar göbeğine sıvı geçirmez bant yapıştırdık. Tamamen içi iyice kurudu sonra banyoyu normal yaptırdık