Kızlar 2.5 yıldır neredeyse doğum kontrol hapı kullanıyorum ama sanki kilo anlamında beni şişirdiğini hissediyorum adet döneminde kesiyorum kullanmayı o 1 hafta bile herkes tarafından farkediliyor zayıfladın mı sanki gibi yorumlar alıyorum yaşayan var mı doktorum yapabilir ama psikolojik olabilir diyor çoğu kişiden aynı yorumu aldığım için psikolojik olduğunu düşünmüyorum yaşayan bilgilendirecek olan olursa sevinirim ya bırakmayı düşünüyorum ama bilemiyorum da tecrübesi olanlar bir yardım edin bacılar