gizemkkk Bebeğim 6 ay 5 günlük. Ek gıda tadımları yeni bitiriyoruz ara öğünlere geçicez. Anne sütü almıyor. 2 numara mamayı satın aldım bir kere de verdim ama üzerinde 6 ayın sonundan itibaren yazıyor beni teredütte bıraktı. Başlamamda bi sakınca var mı?
tugba2906 gizemkkk Bebeğin ek gıdaya geçtiyse (tadım aşamasını da geçmişse), 2 numara mamaya geçiş de artık daha doğal bir süreç oluyor. Yani: 6 ayı yeni geçmiş olması çok kritik değil Ek gıdaya başlamış olması zaten sindirim sisteminin olgunlaştığını gösterir.
Tugcebb gizemkkk 6. Ay kontrolünde sormuştum bende doktora üstünden 10 gün geçmişti elinizdeki bitince geçebilirsiniz demişti
kvsrbrn Ben de o zamanlarda başlamıştım 2 numara Hipp bir sıkıntı olmadı.Hatta bence daha iyi büyüdğkleri için içindeki 1 numaradaki vitaminler ve mineraller yeterli olmayabilir o yüzden ben 2 numaraya o zaman geçmiştim
tugba2906 Özetle: “Ek gıdaya geçti” = daha esnek olabilirsiniz Ama yine de sistematik olarak yaşına uygun mama tercih etmek en sağlıklısı