Kızlar bebeğim 1 aylık oldu ve meme reddi yaşıyoruz 2 gündür. Memeyi tutmuyor çok ağlıyor. Öncesinde gayet güzel emiyordu. Gaz gibi problemlerimiz yok şu an için. Atak haftası mı acaba bunu nasıl aşabiliriz ne önerirsiniz çok yıpratıyor kendini de beni de