duruadannesi evet hala memnunuz bebiş çok güzel yatıyor içinde sağ sol dönüyor bizim araba dar olduğu için sanırım kapı kapalıyken sıkıntı oluyor ama çapraz kalıyor biraz arabanın iç hacmiyle alakalı bişey kapı açıkken çok rahat döndürüyorum bebeğim dışarıyı izlemeyi çok sevmiyor ama rahatlıkla izleyebilir yüksek bi koltuk biz memnunuz