Kızlar merhabalar kendimi çaresiz hissediyorum ve size soruyorum 7 aylık bebeğim var sabah 8-9 gibi uyanıyoruz akşam 9a kadar 3-4 kere birer saat uyuyor akşam 9 olduğunda uyutuyorum tabi uyutana kadar 1 saat geçiyor (sallayarak uyutuyorum) saat 12 gibi bi uyanıyor bi daha gece 2-3e kadar asla uyumuyor ne yaparsam yapayım. Şunu söyleyeyim gündüz bu kadar uyutma diyeceksiniz ama kendisi uyuyor çoğunlukla yerde oyun oynarken kendiliğinden uyuyor ve eğer uyumasına izin vermezsem ağlama krizleri vs çok çaresizim tam ev ahalisi olarak uyuduk artık diyoruz çocuk uyanıyor günlük 3-4 saat uykuyla durmaktan zombiye döndüm artık. Uyku eğitimi verenler lütfen yazsın süreci kendiniz yöneterek mi veriyorsunuz yoksa bi koçla çalışarak mı lütfen yardım ederseniz çok sevinirim biraz içimi döktüm ama okuyanlar hakkınızı helal edin 🙏🏻