metahan-1 Kızlar doğum yapalı 3.5 yıl oldu ama sezeryan dikiş yerim çok kaşınıyor ben napıcam bu nasıl geçicek?
shiningmother34 metahan-1 ay aynı durumdayım şuanda oğlum tam 3.5 yaşında deli gibi kaşıyasım geliyor nedense
123tazeanne metahan-1 ben doğum yapalı 1,5 yıl oldu ama benimde aynı ya şimdi okurken bile kaşındı mesela 😂