sevgide Selam canim anneler , bebegim 2 ay 10 gunluk , ben dogdugundan beri battaniye ile yarim kundak yaparak uyutuyorum ama son gunlerde cok hareketli ve battaniyeyi açıyor, siz nasil uyutuyorsunuz ozellikle ilk 6 ayi merak ediyorumm
patimum sevgide canım bende başta battaniye kullandım 2.5 ay olunca uyku tılumuna geçtim alıştı şükür sevdide şimdi 3 aylık olduk çok memnunuz uyku rutinimize eklendi onu giyince uyumasını gerektiğini anlıyor
Beraninannesii sevgide İlk çocuğumu tulumla büyüttüm ondan kalanları şimdi ikinciye giydiriyorum çok rahat üstü açıldı üşüdü derdi yok☺️ Oda sıcaklığı 23.5-24° arası 1Tog yeterli oluyor bizim için.🌸
duyguaksoy sevgide 3. Ayda dönmesine rağmen 5. Ay başına dek kubdaksız uyumadı müslin büyük bi örtüyle kollar sıkı yaparsanız açamaz. Ayaklar serbest ama
patimum sevgide 6 aylık aldım 😃😃 1.0 Togg İçinde kayboluyor tabi bacaklar ve kollar uzun geliyor kolları kıvırıyorum bacakları hiç ellemiyorum ayaklarını kolluyor hem
sevgide patimum haklisin simdiden 3 aylik kiyafetleri dar gelmeye basladi , tulum bi de cok sıkmasa iyi olur ben de tulum bakayim♥️ tesekkur ederim
sevgide Beraninannesii cok iyi yapmissiniz, ben de dusundum de yaz geliyor ve izmir inanilmaz sicak oluyor , acaba su an hic almasam mi bi ay sonra cok sicak olmaya baslayacak, ekim itibariyle de tulum alirim bedenine gore
sevgide duyguaksoy tuluma gecmek istiyorum ama elleriyle kendini uyandirma durumunu hic dusunmedim , bir yandan da korkuyorum cunku eliyle ortuyu acip yuzune cekiyor
duyguaksoy sevgide ilays beauty diye bi markada buldum şimdi trendyolda yenidoğan kundak yazıyo 1100 tl civarı bence tam size göre
Beraninannesii sevgide Benim ilk oğlum geceleri birbirine bağlı ortez giydiği için üzerine hiç battaniye ortemedim ayaklarına dolanıyor diye. Bahar ve yaz aylarında da müslin tulumlar alıp giydirdim o tarz da düşünebilirsiniz .
sevgide duyguaksoy yaa cok guzelmis bunlar , ben daha once niye gormedim kii, inceleri de var yazin serin gecelerde de kullanirim , bayildimm♥️