Bebegimm1 minikkelebek4 çok silik görünüyor kuruma çizgisi mi değil mi oda var alırken fazla alsın arkadasnz emin olsun benmde çok silik çıkmıştı diğerleri negatifti 5 tane falan yapmıştım silik çizgiyi görünce 🤭
minikkelebek4 babyisleeping bana var gibi geliyo çok bakmaktan mı bilmiyorum ama silik kıl gibi bir çizgi
minikkelebek4 cileksever beklentimiz zaten olmaması yönünde ama 2 3 gün sonra tekrar yapmasını söyledim
minikkelebek4 Bebegimm1 peki bi kaç gün sonra mı denesin yoksa yarın falan tekrar yapsa mı bu arada gecikme falan yok daha
Bebegimm1 minikkelebek4 regl günü geçtiğinde yapsın eğer varsa hamilelik yani geç döllenme falan olursa negatif de çıkabilir hemen yaptıgında.regl günü geçmesini beklesin derim