Sizi cok iyi anlıyorum benim bebegim de koltuktann ve yataktan düstügü oldu yatak zaten cok yüksek aglamasına gelip bakmıstım yerde halı da yoktu kesiin bisse oldu diye düsündüm kafasındda kızarıklık bile yoktu bi kac saat uyutmadım yeme icmesinee baktım kusma durumu vs olmadı gözleri donuk bakmıyodu allah korudu ben bunlara dikkat ettim. Büyüdükce heleki yürümeye basladıgında cok düşme vakaları oluyo nereye kadar dikkat edecegiz sürekli baslarındsa değiliz yemek temizlik vs umarım bir daha olmaz gecmis olsun