Kizlar pcos+tiroid var doktor duphaston ilaç verdi yumurtlamayi desteklemek içinde inofolic verdi reglim 8 gün gecikti ilacı bırakalı da 14 gün oldu normalde doktor ilacı bıraktıktan 3-7 gün içinde adet gelir dedi test yapıyorum negatif çıkıyor adet gelmiyor başına gelen varmi ne yapmam gerekiyor