Kızlar bi süredir bebeğimin sırtından başlayarak vücuduna döküntüler vardı sağlık ocağı normal demişti iki tane doktora gösterdim çocuk hastalıklarına götürdüm acile götürdüm cildiye doktorunun yanlış doz vermesiyle daha çok tahriş olmuştu en son çareyi özele gitmekle bulduk temel tanı uyuzdu karışım losyon krem ve damla verdi nerden bulaştı inanınki aklıma gelmiyor gurbetteyim gelenim giden sadece kayınvalide ve annemdi başka kimse eve girmedi iki üç defa da hastaneye gittik bebeğin kontrolü için sarılığı vardı o dönem sizlerde dikkat edin bulaşıcı maalesef salgında varmış zaten özellikle okullar vs bilmiyorum çok şükür daha iyi döküntüler sizin başınıza geldimi bu dönemler de böyle şeyler