Kartanesi26_ mervemn benimki de parmak ucuna basıyor sürekli çat pat adım atıyor örümcekten oldu sanırım bizim bende düzelir mi dşye bekliyorum
patlakprezervatif mervemn zamanla daha düz basıyorlar. Ben hiç çorap giydirmemiştim. 4,5 aydır yürüyor hâlâ çorapsız gezer 😊
bensuy mervemn merhaba bizim de böyle bir süredir fark ettim parmak ucunu kıvırıyor 14,5 aylığız ve hala elimi bırakıp serbest yürümüyor bununla ilgili bir sorun mu bilmiyorum çok üzilüyorum hala serbest yürümemesine devam ediyor mu sizin?
idildeniz35 mervemn kızım 14. Aya yakınken desteksiz yürümeye başladı. Başlarda sanırım biraz da korkudan dolayı kendini güvende hissetmek için böyle yapıyordu, şimdi 17 aylık normal yürüyor. Sizin bebiş de yeni yürümeye başladıysa zamanla geçer belki ☺️
mervemn bensuy çok düşüyor canım ya doktora götürdüm film vs çekildi bişey yok defi ortapedik ayakkabı önerdi evde bile sürekli giydiriyorum bende
1cocukannesi_1 bensuy kızımda başta öyle yapardı düşmekten korktuğu için kendince parmaklarıyla yere tutunduğunu düşünürlermiş 😅 yürümeyi akıtınca düzeldi ama içinizde şüphe varsa doktora sorun
bensuy mervemn bir sorun yoktur o zaman canım benimkisi hala elimi bırakmıyor mecbur kalmadıkca duvarlara tutunarak yürüyor bi koştursaydı 🥲
bensuy 1cocukannesi_1 teşekkür ederim aslında mecbur kalınca gayet güzel yürüyor ama hep bana gelip elimden tutup devam etmek istiyor valla anlamadım