annisoldum kemik kırılarak yapıldı 6,5 sene oldu ameliyatı olalı. Ağustos ayında olmasına rağmen şişlik, morluk olmadı. Hatta ben doktorla konuştuğumda, hocam yazın yaptırmak iyi değilmiş morluk çok olurmuş öyle mi demiştim, o tamamen doktorun eline bağlı, iyi çalışırsa hiçbir sıkıntı olmaz demişti cidden de öyle oldu. 1 tane bile ağrı kesici kullanmadım. 3 güne ayaklanmıştım. Yamukluk düzeldi, kemer vardı törpüledi, geniz etimi yaktı. 3,5 saat sürmüştü