Oguzhan_1605 Oğlum 10 aylık üstten 3 diş geliyor ve üstelik kulak enfeksiyonu da oldu meme reddi yaşıyoruz memeyi hiçbir şekilde almıyor alıp dişleyip bırakıyor bunları yaşayıp bebeği geri memeyi alan bar mı lütfen yardım edin bana çok çaresiz kaldım
Esma0407 Oguzhan_1605 diş çıkarma dönemi gerçekten sıkıntılı geçen bir zman bunun bi çözümü var mi bilmiyorum bende çözüm bulamadım. Sadece biraz sabır gerektiriyor herşey normale dönüyor merak etmeyin. Allah sabır versin.
Yagmuruzgar Oguzhan_1605 başımdan geçmedi ama bence düzelicektir acıyo diye yapıyordur zorlamamaya çalışın yoksa iyice ters tepiyo
Oguzhan_1605 Esma0407 canım oğlum güzel emen bir bebekti ama perşembe gününden bu yana asla mene almıyor 😓😢sütüm çekilecek diye korkuyum
Esma0407 Oguzhan_1605 sütünüzü sağın biberonla verin derim çünkü bu dönem gerçekten sabır işi benimkide sürekli ağlıyordu ve kucaktan inmiyordu emmiyordu da ama geçti
Oguzhan_1605 Esma0407 canım keşke biberon alsa asla biberon almıyor sütümü sağıyorum sürekli inşallah benim oğlumda alır
Oguzhan_1605 Yok mu yardımcı olabilecek biri😓ne olur birşey söyleyin geçer deyin emer deyin çok üzülüyorum yaaa içim acıyor. Oğlumu emzirmeyi özledim emzirirken sevmeyi😓ne olduysa memeye bakmıyor bile😢
Mira2019 Bende aynı durumdayım bebeğim dün bir anda emmeyi bıraktı sanırım dişinden dolayı istemiyor şimdilik sağıyorum dişi geçtiği zaman sonra tekrar alacak mı bilmiyorum 😔 başına gelen arkadaş yardımcı olabilir mi?