3 ay 10 günlük oğlum var neredeyse doğduğu günden beri meme reddi tarzı bi durum var emiyor ama emmeden önce mutlaka ağlıyor emme bitince de ağlıyor,silikon uç kullanıyorum sütümün geldiğini görebiliyorum, yay gibi kendini ittiriyor karnı yumuşak sürekli masaj yapıyorum ama dokununca gaz hareketlerini hissediyorum, az önce kaşık biberonla süt vermeyi denedim onu da içmedi beni de emmedi uyudu çok yoruldum 3 aydır ağlayarak zırlayarak emiyor, biberon denemedim bile meme reddi olur diye