eylulismomm merhaba sevgili anneler yaklaşık 10 gün önce reglim bitti.iki üç gündür kahverengi lekelenme görüyorum acaba dedim bi test yaptım testi sonucum böyle hamile olabilir miyim? 14 aylıkta bir bebeğim var
mavideniz96 eylulismomm anlattığınız şey imkansız regl olduysanız on gün sonra hamilelik testiz pozitif çıkamaz ki test zaten bozuk gibi görünüyor
imaslpr eylulismomm kızımda benim testimde böyleydi ama 1 saat sonra o leke yok oldu ikinci çizgi tek kaldı o leke geçmezse test bozuk sanırsam
eylulismomm imaslpr ya ben testi yapar yapmaz ikinci çizgi oluştu ama sonrasında hayalet bi çizgi daha oluştu kafam karıştı o yüzden
bozkurt27 eylulismomm benimde böyleydi bozuk sandım inanmadım testi atmadım 2 gün sonra tam net çizgi oldu yeniden yaptım hamile çıktım sizde yeniden deneyin derim
eylulismomm Valide-Ayse-Hafsa-Sultan bugün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. dünkü test bozuktu sanırım. rabbim isteyen,bunun için dua eden herkese nasip etsin inşallah 🫶🏼
eylulismomm Valide-Ayse-Hafsa-Sultan 14 aylık bebişim var aslında içime su serpildi,olsa da canla kalple sevinirim ama olmaması şuan için daha hayırlısı gibi. başka bir belirtim olursa önerinizi dikkate alacağım. teşekkür ederim 🙏