Arkadaşlar oğlumu saatlik ücretini ödediğimiz bir kreşe yolluyorum. Neden saatlik derseniz hafta da 3 gün 2 saat kalıyor.
1 ay önce oğlum ayağını kırdı ve tam bir aydır okula gitmiyor. Yarın nasip olursa okula göndereceğim geçen ay gitmediği için parayı yarın ödeyeceğim yani 2 aylık para yatıracağım bu ay ve diğer ay diye.
Bir arkadaşım da sen zaten saatlik gönderiyorsun konuşsana hocayla 1 ay çocuk okula gitmedi bari yarı parasını ver tam verme dedi olur mu ki diye düşünüyorken teyzeme yazdım kendisi özel okulda sorumlu, oda saatlik yolladığın için yüz yüze bir sorabilirsin evet ya da hayırdır cevabı ama mesajla sorma ayıp olur dedi
Bir yanım sor diyor bir yanım sakın sorma öde geç diyor ( bu ay borcumuz biraz fazla o yüzden bir kanım sor deyip duruyor)
Siz olsaydınız ne yapardınız?