gamzesezer Aptamil proseyneo kullanıyorum ama sanki fazla kilo aldırmıyor gibi Golden goat aldırıyor mu kullanan var mı
3boysmom gamzesezer ben kullanıyorum ikizlerim çok küçük doğmuşlardı çok şükür şimdi çok iyi kilo aldılar anne sütüde alıyorlar ama şuan ağırlıklı mama. ilk oğlumda da aptamil kilo aldırmıştı, bunlara aldırmadı. galiba tamamen bebekle alakalı bir durum :)
demirhediye Ben aptamil prosyneo kullanıyorum bebeğimde gaz kabızlık yapmadi boyu ve kilosu çok güzel gelişti çok memnunum hiç sorun yaşamadım kesinlikle tavsiye ederim
ilaydayliz Ben Aptamil proseyneo kullandım bebeğim iki aylıkken anne sütü yetersizliği üzerine başladım benim bebeğimin gelişimine ve kilo alımına çok destek oldu sadece onunla beslendi ek gıda dönemine kadar gaz sorunu da yaşatmadı ben memnun kaldım
nurdenizf Biz Aptamil prosyneo kullanıyoruz. Temiz içerikli probiyotik sayesinde bebeğime gaz şişkinlik yapmadı, kolay içiyor
goksusbrk Aptamil proseyneo kullanıyorum çok memnunum bebeğim çok rahat uyuyor gaz problemi yaşamıyor sindirim açısından çok iyi prebiyotik ve probiyotik içeriyor doktorumda bu mamayı kullanmamı tavsiye etti doyurucu ve vitamin açısından zengin bir mama