zeplinn Bebeğim asla mamayı yemek istemiyor ek gıdayı yiyor genelde ama gündüz mama asla istemiyor gecede sürekli ağlayarak uyanıyor
kirazmevsimi_ zeplinn istemedi meğersem biberonu istememis. Kasede kaşıkla yedirince o mamayı anında yedi sonra. Doktorumuz demisti biberron reddi yapiyor yaptigin mamayı kaseye koy kaşıkla yedir demisti ve oylede oldu.
soykan97 Mama reddi değil biberon reddi bizde 5 aylıkken yaşadık 1 ay sürdü şuan 9 aylık ve 3 gündür yine asla biberonla içmiyor sadece gece uykusunda alıyor biberonla